Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@woolin.pl
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – zabierzemy się za przygotowanie produktu po złożeniu przez Ciebie zamówienia
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto, po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informację z danymi niezbędnymi do dokonania przelewu. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie rozpoczynamy proces realizacji zamówienia. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów, podczas gdy czas dostawy to 2-3 dni robocze.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Nasze paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Nasze paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Cena za przesyłkę to 13,00 PLN za przesyłkę ekonomiczną i 14,00 PLN za przesyłkę priorytetową. Zamówienia powyżej 300 PLN wysyłamy na nasz koszt.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Na tę chwilę prosimy o dokonywanie płatności w formie tradycyjnego przelewu na wskazane w potwierdzeniu konto bankowe.

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety na tę chwilę nie ma możliwości odbioru własnego.

 


 

Jak prawidłowo zmierzyć obwód talii i bioder?

Obwód talii mierzymy w najwęższym miejscu tułowia. Proszę nie wypychać ani nie wciągać brzucha.

Obwód pasa mierzymy w okolicach pępka lub nieco poniżej. 

Obwód bioder mierzymy w najszerszym miejscu naszej figury, poniżej talii. Istotne jest, aby miara nie obsuwała się, ale jednocześnie swobodnie przechodziła przez pośladki.

 

Obwody ciała 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 Nie wystawiamy faktur VAT.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Zamówienia produktów wykonywanych indywidualnie możesz modyfikować tylko po wcześniejszym potwierdzeniu tego z nami.

W celu modyfikacji innych parametrów swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana formy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - sklep@woolin.pl

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - sklep@woolin.pl

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Produkty wyprodukowane na specjalne zamówienie klienta, jako ściśle związane z jego osobą zgodnie z ustawą nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl